KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Saturday, July 19, 2008

:: Bahagianya AKU kerana ENGKAU ::

"Gambar waktu konvokesyen ke-2,
Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam"


Terima kasih Ya Allah …Allhamdullilah

Hari ini aku rasa cukup bahagia..bahagia sangat...
Aku menerima kejutan dariMu...Alhamdulillah

Kau sungguh misteri..Kau sungguh unik..
Tiada yang dapat menandingiMu..Ya Allah..
Kau sentiasa bersama hambaMu..susah atau senang..
Kau berikan kami ujian, walaupun Kau tahu,
Kadang kala kami tak mampu menerimanya..
Tapi Kau berikan kami keteguhan Iman,
Kesabaran yang tinggi, Kau suluh perjalanan kamu...
Sehingga kami boleh menerimanya
Dengan hati redha...


Ya Allah...

Berikan bagi kami yang terbaik untuk masa depan kami..
kerana sungguh kami tak tau apa yang KAU rencanakan..
Terima kasih Allah atas semua yang telah kau berikan
Kuingin yang terbaik dari yang terbaik
yang kau berikan pada kami
Terima kasih atas kasih sayangMU.......


1 comment:

Bilal SMKLK said...

As Salam..kak zafirah..tlg email sy no akak..mcm2 bnd nk tnye ni.. edy..adik agkat kak dayah.. lamborians 2002 - 2005