KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Saturday, July 19, 2008

:: Aku Rindu Kamu ::


Though you are not here
wherever I go or whatever I do
I see your face in my mind
and I miss you so
I miss telling you everything
I miss showing you things
I miss our eyes
secretly giving each other confidence
I miss your touch
I miss our excitement together
I miss everything we share
I don't like missing you
It is a very cold
and lonely feeling
I wish that I could be
with you right now
where the warmth of our love
would melt the winter snows
But since I can't be
with you right now
I will have to be content
just dreaming about
when we'll be together again

all my friends from :
  • TaBiKa KEMAS Kg. Aji, Bota Kiri (1993)
  • SK. Bota Kiri (1994-1997)
  • SK. Teluk Kepayang (1998-1999)
  • SMK Dato' Abdul Rahman Yaacob (kelas 1RK (2000) sesi petang(kejap je..about 2 month))
  • SMK Lambor Kiri (2000-2004)
  • Politeknik Sultan Idris Shah (2005-2007)
  • Suruhanjaya Syarikat Malaysia Perak (Julai 2006-Disember 2006)
  • UITM Kedah Darul Aman (2007-2010(InsyaAllah))
ngan semua yang kenal diri ni..AKU RINDU KAMU...

No comments: