KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Friday, September 18, 2009

:: ReAdY ke BeLuM Ni ? ::


Assalamualaikum..

Hai semua..harap2 semua sihatlah hendaknya..almaklum lah..dah tinggal 2 hari lg je kita nak smbut hari raya..org2 jauh dah smpai kg ke blom ni ??

Alhamdulillah..aku pon dah selamat smpai di rumah dah..walaupun terpksa memontengkan diri ke kelas gara2 takut nak drive sorang2 waktu malam..hehehehe..=)

Hmm..camne persiapan raya ? baju raya ? kasut raya? seluar raya ? tudung raya ? cincin raya ? gelang raya ? jam raya ? kereta raya ? langsir raya ? kuih raya ? pinggan mangkuk raya ? hahahah..senang citer semua nye lah raya.. dah ready dah semua ? aku punya, setakat ni dah ok dah la..cukup kot..=)


Pastu..dikesempatan ini, sempana bulan baik ni, saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan buat semua.. Tentunya bnyak silap dan salah yg sy dah buat..dalam sedar mahupun tak sedar..sy mohon berjuta kemaafan..semoga hari raya yg bakal menjelma ni member seribu satu makna buat semua..juga semoga ramadhan kali ini berakhir dgn member 1001 keberkatan dan kerahmatan dariNya..Insyaallah..

~~Salam Aidil Fitri Buat Semua~~

(^_^)

No comments: