KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Thursday, June 11, 2009

:: Oh Tidak ::

Assalamualaikum..

Entry kali ni takde isi pon sebenarnya..cuma aku nak nyatakan..kemungkinan result exam kuar hari ni..OH TIDAK...


apa betul kah statement ini ? kalau betul, giler takut aku..seram sejuk dah ni..aku tak dapat bayangkan pe yg aku dapat nanti..dan of coz la kan, belum kuar lg..

Giler ar..aku nak gi la gi dinner dekan, Ya Allah, apakah kesudahannya ini..


Dan aku harap aku dapat gi la gi dinner dekan sem yg nak bukak ni..doakan aku ek..

K la..aku nak tenangkan jiwa dan raga aku jap..

Semua aku, si bulat dan kawan2 beroleh kejayaan....Amin...=)


No comments: