KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Sunday, May 31, 2009

:: MaKaN2 ::

Assalamualaikum..

ye..tajuk kat atas ni pon cam best jek kan..asyik entry yg tak best jek semenjak, 2 menjak, 3 menjak ni kan..

hmm..aku dan en bulat gi makan sate on the way nak gi manjung..

makan sate ne pon tanpa diranjang, sebab cam teringin jek bile lalu kat kedai sate tu, so pe lg..pekena la sikit kan..

2 orang kami makan RM1o..ad dalam 30 cucuk..dan itu bermakne, satu cucuk 30sen..of coz la kan..
ekekekeke...=)

so, mmg kenyang giler..

and kat bawah ni ad sikit gmbar yg boleh buat korang semua rase nak makan sate pas bace entry ni..hikhikhikhik....=)




ni waktu smpai aje sate..aku mmg dah tak sabar dah..seb baek sempat amik gmbo..





ni sape lg kalau bukan en bulat aku..dia paling bnyak makan sate..ekekekeke..=)





ni biase la kan...sape lg kalau bukan aku..hikhikhik...=)





OK !! ni dah abis, dan kami dah kenyang..hikhikhik...=)

ok...tu jek cerita untuk makan sate ni..

jumpa next entry k..

tatata...

(^_^)

No comments: