KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Monday, March 9, 2009

:: macam tak percaya ::


wah2..cam tak caya je..jemari yang berinai + cincin = kawan aku nye tangan... =b ..mmg tak caye..tapi, tu la hakikatnya..kawan ku, Hanim Yusliana dah pgg title puan hanim yusliana mustapa..tidak seperti kami2..masih cik lg..huhu..wah..anim dah ad tugas baru skang ni..hehe..sebagai isteri..mmg tak caye..


ini lah wajah kawanku yang dah jadi isteri orang..(wa..aku bila la pulak ni..hehe)..

anim kahwin pada hari jadi dia yang ke-22.. aku rasa majlis kahwin dia dah mcam majlis reunion plak dah, semua orng berkumpul, kawan2 + cikgu2 sekolah dulu..wah best giler waktu tu..

anim, jelesnye aku, nak jugak dok atas pelamin, bukan nak tangkap gambo, tapi sebagai pengantinnya..hehe..=(..tapi tak pe la...kalau ad rezeki tak ke mana kan..hehe...=b

ok la, ni ad sikit gmbo kat majlis anim..


# pengantin + candid #


# pengantin + makan2 #

# pengantin + aku + dila #

# anim + suami tercinta #

#anim + kawan2 yg masih ber"title" CIK #

# bila giliran kami pula ? #

# pengantin + senyum2 #

# cikgu ina + anak murid "tua" #

# pengantin + aku #

# pengantin + payung #

# pengantin + kami = seronoknya #

to anim :

aku mmg tak caye skng ni..
tapi tu lah hakikatnya,
aku doakan

Semoga keberkatan ALLAH akan sentiasa melimpah buat kamu berdua, dan berkekalan sehingga akhir hayat.

Semoga menjadi pasangan yang bahagia...Semoga dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah...Insyaallah



7 comments:

cik jaa said...

weh gamba kitorg mn.kasik upload la.akak grab dr site nih jer.haha.

Kak Long said...

baiklak cik jaa..

cik farahana said...

huit jeles seh
adoiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kak Long said...

haha..kakak farah bile? adik dah dulu..=b

cik farahana said...

aduihai
takde calon daaaaaaaaaaa

cik jaa said...

ye ke xde calon??ade kot.tp x pasti??hehehe.

Kak Long said...

ye2 cik jaa..saya sokong..=b