KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Monday, August 10, 2009

:: ke 100 ::


Assalamualaikum..



tngok gmbar kat atas ni..100 km per jam ke..or lg 100 km nak smpai umah..ke 100 meter lg nak smpai kedai makan...hahahaha... Pe la aku ni..merepek aje lebih..kesian korang sume dok nak membaca...dah lame tak berblog...tu yg merepek ni..takde citer yg nak di kongsikan bersame..kuikuikui...

Hmmm..pejam celik..entry kali ni, entry yg ke 100 aku dah post kat blog ni..tak sedar..=) tapi tak pe ar..mmg kenyataan pon..dah yg ke 100..so, aku nak ucapkan lah time kasih pada yg sudi jadi follower walaupun blog ni aku rase entah pape..berjuta lg blog yg bagus2 ad kat alam maya ni..

Pape pon terima kasih jugak pd sape2 yg sudi nak membace blog yg aku rase tak mendatangkan faedah ni..then pada yg sudi singgah..terima kasih la..

Aku akn berblog smpai aku dah tak larat nak berblog..

TQ semua..=)

k..

tu jek..jumpa next entry k..

tatatatata...=)


No comments: