KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Monday, June 29, 2009

:: BeAutiFuL GiRL AwaRd ::

Assalamualaikum..

Hai semua..hahahaha..

dah lame tak mem"blog"..bukan busy tapi malas menguasai diri..hehehehe...=)

Takde cerita sebenarnya, cuma nak bg tau, aku dapat award..sebenarnya dah lama dah..cuma kali ni aje baru sempat nak bukan sebab kerajinan dah ada semula..

Award ni dari kak azila..senior ex-sekolah menengah aku dulu..thanks kak ila..=)


~ syarat-syarat sah jual beli award ini :

:: pastikan jantina anda perempuan

sudah pasti lah aku ni pompuan..ekekeke..=) takkan lah kak ila bg award ni kat aku kan?? hehehe..

:: copy badge sebagai award anda

sudah ku copy dah..

:: Nyatakan 7 sebab anda bangga menjadi seorang perempuan

aku mmg berbangga sgt sebab dijadikan sebagai seorang PEREMPUAN a.k.a WANITA..
mmg kadang2 aku rase wanita ni terlalu kompleks sgt..tapi aku suke..unik kan?? hehehehe..
Hmm..sebab kenapa aku bangga jadi wanita ni, aku amik dari sbuah laman web..aku tak tau nak tulis apa sebab kenapa aku bangga jadi wanita sendiri..sebab aku tktau nak kate camne..tapi aku mmg bangga jadi wanita..jom2 tgok kat bawah ni..
  1. Seorang wanita solehah adalah lebih baik daripada 70 orang wali,
  2. Seorang wanita solehah adalah lebih baik daripada 70 lelaki soleh,
  3. Wanita yang bersalin akan mendapat pahala 70 tahun solat dan puasa dan setiap kesakitan pada satu uratnya Allah mengurniakan satu pahala haji.
  4. Sekiranya wanita mati dalam masa 40 hari selepas bersalin,dia akan dikira sebagai mati syahid.
  5. Jika wanita melayan suami tanpa khianat akan mendapat pahala 12 tahun solat.
  6. Jika wanita menyusui anaknya sampai cukup tempoh (2 tahun), maka malaikat-malaikat di langit akan khabarkan berita bahawa syurga wajib baginya.
  7. Jika wanita memberi susu dadanya kepada anaknya yang menangis, Allah akan memberi pahala satu tahun solat dan puasa.

Sebenarnya bnyak lagi kelebihan wanita yg diorang tulis..tapi aku amik 7 aje..hehehe.. Hmm..bangganya aku jadi insan bergelar WANITA..

Ya Allah, tunjukkanlah jalanku ke arah redhamu..amin..


:: Orang yg aku nak bg award ni

semua followers aku yg bergelar wanita, perempuan dan sewaktu dgn nya..
jugak..

pastu, org2 kat bawah ni...
dan yg sejantina dgn aku diluar sana..aku sayang kamu semua..mwwaaahhhhh..=)

ok..itu je kot..

jumpe lg..

tatata..

(^_^)


1 comment: