KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Thursday, January 8, 2009

.:: hari2 yang membosankan ::.

hallluuuu..hehehe..

kutelah men "updatekan" blog ni kat makmal..hehehe..sambil2 mendengar syarahan hehehe...
untuk 2nd week kuliah..issshhh..bosan giler la..dalam kelas tadi pun aku rase cam nak tido je..nasib baik la waktu ni kelas dalam lab..so bertenet la aku..hehehe..kurang la sikit kebosanan...
hmmm..takde pape pun nak cerita waktu ni..aku macam biase je..nothing change..cume skang ni aku berazam untuk berhidup dalam keadaan yang sihat..dah seminngu tak amik ais..hehehe..minuman yang manis2 pun dah dapat dikurangkan.. minum air kosong je..huhu.. mintak2 la kekal lama aku dengan cara hidup baru ni..hehehe...aku rase tu je kot..kite jumpe next entry k..bubyyyeeeeeee

No comments: