KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Saturday, December 13, 2008

:: Yuhuuuuu !!!! ::

Hai..hai..hai..dah lama rasanya tak update blog ni..dah bersarang nampaknya..hehehehe… Cuti semester dah bermula. So, aku mula free la. So, kesempatan ni aku guna untuk update blog aku yang dah bersarang ni. Jap2, aku nak amik penyapu sawang, penyapu, pengemop lantai..nak kemas segala yang dah tak bersusun, hahaha..

Hmmm, skang macam yang korang tau, aku tengah bercuti sekarang selepas berhempas pulas belajar untuk satu semester. Ni pun baru je lepas final exam. Walaupun semester ni, tak la banyak paper untuk final tapi berpeluh gak la. Tercungap2 la jugak nak study semua skali dalam beberapa hari. Tidur usah cakaplah..memang tak cukupnya.Habis je satu paper, aku gi cari katil la, Buat marathon tidur..Hehehe..tula..cari pasal lagi..Awal2 tak nak study. Nilah padahnya. Tapi tak pe. Alhamdullillah, semua dah selesai. Syukur lah, rasanya macam boleh buat. Tapi tak tau la, adalah jugak yang aku karutkan. Mau pening kepala lecture aku marking paper aku tu..(Sabarlah wahai lecture2 yang aku sayang, semoga kalian semua dapat ketenangan dalam menanda kertas ku..Amin..). Sekarang tiba masanya aku merehatkan diri. Buat marathon tidur, marathon makan, marathon habiskan duit..hehehe..

K, lah..tu je kot nak bagi tau korang semua buat masa sekarang. Aku nak gi buat “housekeeping” kat blog aku ni jap. Faham2 jelah. K, see next entry k..tatata..n the most important thing, thank you so much sebab sudi buang masa kat blog aku ni dengan membaca entry2 aku yang kadang2 tak berfaedah langsung..hehehe..take care…bye..

No comments: