KEPADA YANG SUDI SINGGAH

Kepada sape2 yg sudi singgah kat blog ni, kalau sudi tinggalkan lah jejak anda di chat box saya semoga saya senang untuk bertandang di blog kalian pula..boleh kita bertukar2 buah fikiran walaupun hakikatnya, blog ini kadang2 tak mendatangkan manfaat buat pembacanya..=)

Monday, July 21, 2008

:: NoThinG ::

Huhhuu..kelas dah mula dah.. bermulalah perjuangan aku kembali setelah lama membekukan otak ni dgn aktiviti2 yang tak mendatangkan faedah dan semestinya takde pulangan langsung.. Hari2 cuti berlalu mcm tu je.. Skang ni kelas dah mula..so, faham2 jelahkan...study..study dan terus study... 2 minggu dah kat kedah ni..ni masuk minggu ke3..takde pape perubahan..otak masih blur2 lagi..kadang2 aku rase kesian plak kat lecturer sebab cam dia ckap dgn tiang batu pulak kat dalam kelas..langsung tak masuk dalam kotak pemikiran aku ni..tapi takpelah..baru nak panas "enjin" je. Kang aku pasang enjin turbo untuk kejar balik pe yang dah aku tinggalkan..huhuhu..

Kebosanan melanda..mau taknya..keje langsung takde...tapi nanti bila dah dapat keje mau tak tido malam aku dibuatnya...takde keje bosan..ade keje lagi bosan..entah papekan aku ni..

aku rase tu je yang aku nak citer..kan aku dah kate..NOTHING...

No comments: